lördag 3 november 2012

Dubbelpass idag...


Fick äntligen min hett efterlängtade hamburgare, även om den var god så blev jag allt lite besviken men så är det ju ofta när man längtat läääänge efter ngt...undrar hur godiset kommer smaka om drygt en vecka;)

Körde BC på almedal på fm, sen fick jag sällskap av Emma & Conrad på em träningen, vi skulle alla köra ben, men jag körde efter mitt schema o shit vilket grymt pass jag fick till idag!!!
Övningarna bara flöt på, ryggen bråkade knappt ngt alls, svetten lackade & vikterna kastade upp, ner, fram & tillbaka;)

Nu ligger jag i soffan, proppmätt efter thaimat, (den blir jag då aldrig besviken på) och kakor!!!

Kan knappt bärga mig tills jag får gå till gymmet imorgon & lyfta lite igen:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar