söndag 18 november 2012
Nu är jag trött, men lycklig:)
Tack, tack, tack alla goa tjejer som har förgyllt min helg:)))
Igår präglades samtalen av gamla kollegor och uppdateringar om vad som hänt sen sist...
Ikväll var det mer prat om barn, hus och garderober ombyggda till spritskåp , fester från förr och bokskrivningar;)
Självklart har det diskuterats en hel del träning, godis & självdisciplin men det görs det ju mer eller mindre jämt;)
Och såklart massa asgarv, jäklar vad det är kul att träffa dessa flickor, är ju trots allt inte vi som blivit äldre, det är ju bara barnen som fyller år och åldras nuförtiden;) Eller vad säger ni?!?
Kvällens middag blev fiskgratäng på Kerstin på torget!!!
Valde att åka hem, och hann med bussen i god tid den här ggr...
Ska bli galet skönt att sova i min egen supergoa säng inatt:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar