fredag 7 december 2012

Härlig resa, roliga resekamrater & massa grym träning:)))


Åkte när det var höst, landade i vinter...hur länge var vi borta egentligen;)

Det var lite blåsigare än önskat och ryggen krånglade lite väl mkt i slutet av vecka, men vad gör det när vi har haft det helt awesome, skrattat så man nästan kissat på sig, ätit gott så man känt sig spyfärdig och tränat så att pumpen slagit till så mkt att musklerna nästan slagit knut på sig själva!!!!



Fick till så grymma träningspass i gymmet på Fuerventura, ville aldrig sluta träna, tjejerna höll på att efterlysa mig ngr ggr;)

Jag kan verkligen rekommendera en träningsresa om man gillar att träna & slappa i solen under siestan, för att sen ta ett pass till innan man hugger in på buffen som det alltid finns ngt man gillar även om man(som jag) är lite kräsen av sig...
Är helt övertygad om att vi stank svett och/eller vitlök hela vecka, men vad gjorde det när vi alla 3 var helt galna i deras aioli:P







Nu är jag hemma i dom vanliga rutinerna igen & även det har sin charm:)

Har även bokat en tid för utredning av ryggen, varit hos sjukgymnast, ska gå till botten med detta en gång för alla... Tyvärr tror jag det kan vara ngt med diskarna då jag haft ont lite för mkt lite för länge...
Men men, fick iaf inga träningsrestriktioner förutom att inte göra ngt som gör alltför ont, och det kan jag verkligen leva med, är ju inte så svårt eftersom smärta inte e roligt....oftast när jag tränar känner jag inte av ryggen alls och om jag inte dummar mig med ngt så blir det inte värre efteråt heller utan snarare tvärtom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar