torsdag 13 december 2012
Smärta som jag inte önskar min värsta fiende:/
Har ju tyvärr dom senaste dagar/veckor känt av min rygg mer & mer för att sen bli hyfsat ok för att sen förvärras igen...
Innan vi åkte hem från Fuerventura så fick jag en behandling av en väldigt duktig naprapat/osteopat/akupunktör.
Tänkte att nu så: nu släpper det...
Var hos sjukgymnast samma vecka när jag kom hem och fick inga speciella restriktioner, men i lördags hände ngt, vet ej vad...tränade inte ngt förutom lite genomblödning på crosstrainern. Men fick mer o mer ont under dagen/kvällen.
Men fy f---------n vilken smärta, hade stora problem att komma ur sängen på söndagen... Har stått, gått, vankat, fram & tillbaka i lght... Tog mig till gymmet för att gå på bandet för blodgenomströmning. Kan bara beskriva hela dagen med ett ord: FRUKTANSVÄRT:(
Var tvungen att boka in en behandling hos naprapat i måndags, gick även till läkaren och fick inflammationshämmande & muskelavslappnande.
Har gått o gått o gått o gått... Just nu håller jag alla tummar & tår för att det börjar släppa:))))
Jag har varit oerhört glad över framsteg och mål som nåtts på gymmet i form av styrka, chins mm.
Men känslan som infinner sig när jag kan öka tempot på bandet från 4,5 till 6 på 2-3 dagar!!!!! Galet vad så små framsteg kan glädja en så mkt!
Ny tid hos naprapat imorgon, sjukgymnast nästa vecka & en läkartid för utredning i slutet av månaden. Nu är bollen i rullning och förhoppningsvis kan jag få rett ut det här en gång för alla!
Så just ikväll lägger jag med en lätthet och tillförsikt och förhoppning att jag snart kan gå till gymmet för att få lyfta skrot igen. LÄNGTAR!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar