tisdag 18 december 2012

Förändring på gång:)


Helgen blev inte alls som planerat, skulle varit på 30-års fest på lördagskvällen men värdinnan/födelsedagsbarnet blev sjuk, så jag stannade hos brorsan en dag till... När jag som bäst stod och nötte på deras crosstrainer kom ett sms från Camilla som undrade om jag vill hänga med på Filip och Fredrik, jakten på den försvunna staden som gick på söndagen...OM JAG VILLE:)

Tycker dessa 2 män är grymt roliga, och som dom bjussade på sig själva, Filip som är lite eller ganska så mkt neurotiskt och Fredrik som hävdar att han har drag från aspergers... det sjöngs, det spelades, det skämtades, det fanns en del allvarliga stunder och det bjussades på inte så smickrande bilder av båda herrarna, och publiken skrattade och suckade på helt rätt ställen;)
Grymt bra show och som grädde på moset så spelades det in en podcast innan föreställningen som vi fick se live...Enda nackdelen var väl att det kändes för kort, hade gärna spenderat en timme eller så till för att lyssna på deras upptåg:)

Körde så smått igång med styrketräningen i söndags oxå, känslan var AWESOME!!! Har nu kört 2 styrkepass och har fått lite goooooo träningsvärk:))) Löve it!!!!!
Imorgon blir det ben med Anton och på torsdag ska jag och Camilla köra ett litet discopass, sen är hela kroppen genomkörd och då börjar vi om från början, men lite hårdare, lite tyngre...nej lovar att ta det lugnt ännu ett tag, kör halvtungt så att jag klarar minst 12 reps per set, känner verkligen efter vad som funkar för ryggen!

Sist men inte minst, till våren så kommer jag att byta gym, känns bra, pirrigt och nervöst, men allra mest skoj att få (förhoppningsvis) få köra för lite större grupper än det vart på WC sista tiden:/ Och utbudet av gym kommer ju öka med flera 100 %, bäst av allt är att nu har jag ca 250 till närmsta gymmet!!! Wohoo:)))


2 kommentarer:

  1. Vilket gym ska du byta till nu? :) Och grattis till ett nytt jobb då för det antar jag att det är oxå ;)

    SvaraRadera
  2. Det blir nordic wellness fd Sportlife. Tyvärr inget nytt jobb ännu, men känns bra att byta;)

    SvaraRadera