fredag 14 december 2012

Tidigt julfirande!

Är hemma hos broder, svägerska & brorsdotter. Eftersom dom åker till Växjö över jul och min mor jobbar hela julhelgen och mina stora barn ska vara hos sin pappa så fick vi helt enkelt ta och fira innan.
Lite lättare julbord med skinka, köttbullar och prinskorv fanns med sen så var det lite annat smått & gott som egentligen inte är traditionellt för jul, men ingen överdrift eller överflöd av mat vilket är skönt!

Lillan hade en hel del klappar att öppna, hon förstod inte riktigt hur hon skulle göra men fick såklart hjälp av oss andra som gör allt för det lilla livet, bortskämd vad e det?!?;)

Favoriterna blev nog en katt som kunde gå fram o tillbaka o mjaua, och ett gäng plastarmband som jag bara tog i förbifarten som ett lite extra paket. Kul att ngn så enkelt och billigt kan roa så mkt;)

Jag fick en hel låda med favoritgodiset lakritsbubs...1,5 kg... Ojoj, hur fasen ska jag kunna hålla formen nu:/?!?

Som tur för både formen (kanske) och min "rehabträning" (aktiv vila är ju bäst sägs det) så har dom en crosstrainer som jag nöta på, men det är ju sååå tråkigt...
Kollade iaf på en gammal film och lyckades komma upp i ett hyfsat tempo... Såg när jag klev av att fönstret var helt immigt;) Frågan är om jag kan unna mig ngr bubs idag oxå?!?;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar