Har sagt det förut men det tål att sägas igen, jag verkligen älskar att träna ben, speciellt det passet som Madde (http://fitnesscoachen.com/2012/12/20/gardagens-pass/) snickrat ihop till mig.
Igår fick jag med mig en kollega från WC, och hade inte kört på flera veckor då ryggen bråkat med mig:/
Hade verkligen tänkt att hålla igen, men med en träningspartner & flera veckors uppehåll var det svårt...Lastade inte på så blodigt, iaf inte i raka marklyft o gående utfall, men för övrigt körde jag på ganska bra och ryggen känns kanonbra ännu.
Benen däremot!!!! Ojojojojoj, redan inatt har jag vaknat ngr ggr av att benen varit helt stumma och att dom värker, men den känslan fullkomligt ÄLSKAR jag så jag är sjukt nöjd:))))
Min kollega höll nästan på att spy under passet så hoppas att verkligen att han kommer känna minst lika mkt som jag gör;)
Vi har bokat in ett ryggpass imorgon, så då kan jag förhöra mig hur det känns.. Dag 2 brukar ju vara mest kännbar oxå så lär nog få höra hur det står till:)) Hehe
torsdag 20 december 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar