tisdag 30 oktober 2012

Träning ala Malin K:)


Förra veckan körde jag och Malin lite olika övningar på gymmet och kom överens om att köra utomhus denna veckan om vädret tillät:) Och hösten och Götet visade sig från en av sina bättre sidor;)

Vi träffades på utomhusbanan vid Valhalla och körde 1 varv löpning, 5 chins med powerband, 5 highpulls med TRX, 10 armhävningar & 10 dips, vi satte en tidsgräns på 20 min vi hann 5 varv om jag minns rätt.

Asjobbigt, men roligt att köra tillsammans med Malin, detta är ju oftast en form av träning som är svårt att motivera sig till att göra själv... Eller?;) Jag kan ju bara prata för mig själv och jag hade aldrig gjort det ensam, då hade jag hellre gått till gymmet och köttat;)



3 kommentarer:

  1. Men åh vad roligt det lät!! :) Jag vill följa med i vår, med bebis i vagnen! :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa:) Vi kan ju ha en station som är gulla med bebis;)

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Madde du skaffar väl en running vagn? 400 m baby run!! :D

    SvaraRadera