Förra veckan körde jag och Malin lite olika övningar på gymmet och kom överens om att köra utomhus denna veckan om vädret tillät:) Och hösten och Götet visade sig från en av sina bättre sidor;)
Vi träffades på utomhusbanan vid Valhalla och körde 1 varv löpning, 5 chins med powerband, 5 highpulls med TRX, 10 armhävningar & 10 dips, vi satte en tidsgräns på 20 min vi hann 5 varv om jag minns rätt.

Men åh vad roligt det lät!! :) Jag vill följa med i vår, med bebis i vagnen! :)
SvaraRaderaJaaa:) Vi kan ju ha en station som är gulla med bebis;)
SvaraRaderaKraaaam
Madde du skaffar väl en running vagn? 400 m baby run!! :D
SvaraRadera