onsdag 31 oktober 2012

Starkare än jag tror?!?


Lyckades förvåna mig själv idag igen:)))
Tycker det är ganska läskigt att hoppa upp och ta tag cable cross, chinsställningar mm
Får bilder om att jag ska glida av hamna snett och skada mig i ryggen (är ju min svaga punkt)

Stod iaf vid trx-ställningen och Camilla säger hoppa upp och nudda men fingertopparna bara!
Bra det gör jag och det är så löjligt lite som skiljer för att jag ska nå så hoppar, touchar 1 gång och greppar 2:a ggr, när jag väl hänger där tänker jag: äh jag testar om jag klarar ngr chins idag...
Vi hade ju ändå kört 4 tunga assisterande set innan, plus lite annat smått & gott och klarar 5 st!!!!!

5 CHINS!!!! Det e fanimej STORT:D
Så det är en mkt lycklig tjej som knappt kan vänta på att få utmana sig själv på nästa ryggpass igen;)

5 kommentarer:

  1. Wow!! Skitbra jobbat!! Jag är verkligen imponerad och en smula avundsjuk ;) Kämpa på och fortsätt så :)

    SvaraRadera
  2. Tack Lina:)))
    Var en sån jäkla go känsla! Viktnedgång o mindre storlekar o allt det där känns oerhört bra, men att nå ett mål som känts ouppnåbart o sen lyckas öka till 5 st!!!!! Har du oxå ngr sådana mätbara mål?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag, såna mål är nog värda ÄNNU mer för självförtroendet!
      Ja jag vill oxå klara chins, fast jag är fortfarande kvar på att jag vill göra EN enda, ordentlig. Ifrån markläget upp ovanför stången med hakan. Men jag märker lite framsteg iallafall, går lättare och lättare. Så snart kanske! ;) Har som mål att jag måste ha klarat det i januari. Men just nu är väl mitt största mål att klara av bodycombat-utbildningen som jag ska på om 3 veckor ;) Hehe. Kram!

      Radera
  3. Se där ja😉Kul Lina, kommer gå galant:) Får komma och köra hos dig när du börjar ha klasser😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha.. Ja kommer jag bara in i det så är du välkommen sen ;)

      Radera