fredag 9 november 2012
Höga berg & djupa dalar...
Jag blir tydligt allt starkare, när jag började på detta träningsupplägg så gjorde jag ca 20 armhävningar med fötter på bänk, idag brände jag av 30 st i första setet!!!! Behöver jag säga att glädjen var stor;)))
Sen gick benen mer eller mindre av sig själva på löpbandet trots tungt benpass igår:)
Det var med lätt hjärta och glatt sinne som jag mötte upp en fd kollega för lite skvaller och mys!
Ett gammalt spöke kom på tal, och jag sa till henne att jag nästan "önskade" springa på personen i fråga... Det skulle jag aldrig ha sagt, 10 min senare går vi vidare för att träffa fler gamla kollegor... Och självklart så sprang jag på mitt spöke!!!!!!!!
Nu vill jag bara tillbaka till gymmet och svettas bort frustrationen, hitta känsla igen som jag hade innan detta oförberedda möte!!!!
Ibland så bjuder livet på överraskningar som är lite tyngre än andra:/
!!!!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Då är det dags att höja fötterna ännu mer vännen. Upp på en bänk! ;)
SvaraRaderaOch du, spöken gör oss bara starkare, squat ftw! :)
Kram
Jo i slutändan är det väl så men just nu mådde jag sååå bra, vill inte känna som jag gör/gjorde efter gårdagens möte, men ska använda och jobba bort det i gymmet;)
SvaraRaderaHar redan fötterna på bänk, har haft hela tiden, var tusan ska jag sätta fötterna då? Får väl försöka klättra upp på ngn vägg;) Hjälp... Såg en person igår som hade fötterna i Trx men blir baksida axel mer inkopplat ju högre vinkel man har på kroppen?
Nej, tvärtom, desto högre vinkel desto mer FRAMsida axel, men fortfarande en bra och tung övning. Kanske du kan lägga en viktplatta på ryggen annars?
SvaraRaderaTack, då får det bli ngt sådant test, måste ju fortsätta utvecklas;) Iaf försöka..,
SvaraRadera