tisdag 29 januari 2013
Beslutet är fattat, endast tiden kan utvisa om det var rätt val;)
Plötsligt händer det, så sant som det är sagt!!!
Efter att ha varit arbetsökande i ngr månader så släppte allt på en och samma gång, 2 jobberbjudande samtidigt??? Och riktigt intressanta och spännande båda 2, svårt beslut att fatta, men nu är avtalet signerat!!!
På måndag börjar jag som platschef på Nordic Wellness, domkyrkan och vasastan blir "mina" klubbar:)
Overklig känsla än så länge men kul få köra igång med en ny utmaning!!!
På tal om träning och gym...PB i chins idag...Wohooo, 6:e repetetionen satt som en smäck i andra setet, totalt 26 chins uppdelat på 5 set, trots denna prestation så kändes det löjligt att "bara" klara av 5 i taget!!!
Hur tusan e hjärnan funtad?!? För drygt ett år sen klarade jag ju inte ens en, såklart att 5 st är grymt bra jobbat!!! Ja det är väl viljan att hela tiden utvecklas som gör att man sätter fram gränserna och det är ju inte alltid av ondo;) Självklart är jag SUPERNÖJD, men glädjen var nog större första ggr jag klarade av 5 st på ett set, men nu måste jag ju sikta på 10, då kanske adrenalinkicken blir lika stor igen;) Eller om/när jag kan börja LASTA på vikt...ojojoj känns avlägset nu, men skam den som ger sig...envis är mitt mellannamn;)
Nu blir det till att fixa matlådor, hela helgen ska spenderas i storstaden i träningens tecken och på måndag har jag ett arbete att gå till:) Livet blev helt plötsligt uppstyrt och inrutat igen;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Stort grattis Marina! Va kul, och vilken utmaning ja! Men de fixar du säkerligen galant ;)
SvaraRaderaOch du, du ska verkligen va STOLT att du klarar så många chins!! Jag e verkligen imponerad av dig, önskar ja vore lika stark ;)
Tack fina Lina:)
SvaraRaderaDu kommer nå din mål oxå, och dra förbi mig med råge;) Tänk om jag börjat på allvar för 15-20 år sen...Vilka resultat man kunde ha fått då!!
Går det bra med BC:n?
Kram
Hehe ja vi får väl se. Har lagt det lite åt sidan just nu så jag kör inte lika mkt chins som ja borde. Men jag ska på't igen snart! Hehe jo kanske det ;)
RaderaJo det går bra, har fått min licens nu och har hoppat på 54:an så smått! Men det finns mycket kvar att lära ännu :)
Lär gör man ju hela tiden... Kan säga att jag känt mig som en nybörjare nu när jag bytt gym, speciellt nervöst när jag ska vicka på nya ställen hela tiden, men bra att få lite press på mig, känns utvecklande som tusan:)
SvaraRaderaJag kan säga att jag tränade inte så mkt chins innan utan stärkte musklerna med andra övn innan jag gav mig på chinsen, men nu är dom en del av mitt ryggpass:) Trodde nog aldrig jag skulle klara såpass många ngn gång men skitkul när man lyckas!!! Vet att du oxå kommer nå dit när du väl bestämt dig;)
Kram