fredag 1 februari 2013

Nu struntar jag i jante!!!

Klassen på Ullevi igår var AWESOME!!! Kände mig som en rockstjärna, eller tror iaf en rockstjärna skulle känna så som jag gjorde;)
Passet var hur kul som helst och jag gav verkligen ALLT så var helt slut efteråt... Var en hel del nya som aldrig testat BC innan och dom bara log, trötta & svettiga såklart men med ett stort leende i hela ansiktet:)


Nu sitter jag på hotellrummet i huvudstaden, har kollat på gladiatorerna och såklart ätit godis.

Lägger upp morgondagen med Mia!
Vi har 2 hela dagar tokfyllda med träning, totalt kan man förboka 6 klasser per dag, och för att var 2 lika träningstokiga brudar så har vi inte lyckats boka in en enda likadan klass;) Mia gillar att dansa, jag gillar att slåss;)
Härligt att det finns ngt för alla smaker, har även valt ngr yoga/balance/core klasser så hoppas jag kommer hem helskinnad utan för mkt blåmärken!!

Trots dessa kommande 2 träningsdagar så kunde jag inte hoppa över fredagsfyset!!! Tur för mig ligger sats Globen nära:) Idag var det bröst på schemat, inga PB men ett bra pass efter rastlös väntan under tågresan!

Nu ska jag vara lite social igen:)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar