fredag 15 februari 2013

Helt utslagen hela veckan:(

Har inte haft den bästa starten på nya jobbet då jag oturligt nog blev sjuk andra veckan, kände av det redan förra fredagen och har mer eller mindre legat pall sen dess:(

Men men det är bara att komma igen och köra järnet i veckan som kommer:)

Hela veckan har gått i motgångarnas tecken:((( När jag gjorde uppdatering på iPhonen så låste sig hela skiten så jag fick återställa allt, jaja tänkte jag inte hela världen, fotona lägger sig ju automatiskt på datorn. Det var det viktigaste för mig, sen gjorde jag en uppdatering efter uppmaning på datorn och nu är den helt DÖD:/

Orkar inte ens bli lessen eller upprörd, ska kolla upp om bilderna går att rädda, går det inte, ja då ska jag bli rejält förbannad och slå datorn sönder & samman med en hammare!!!

Men nu måste det vara slut på motgångar för mig!!!! Ok?!? Håller tummar&tår;)

Idag har jag fått utträttat en hel del eftersom jag var ledig, tom jobbat lite;)

Besökte MMSports för lite proteinpåfyllning, sen hittade ett par jäkligt schyssta pjux, eller dom hittade mig;) Stod i skylten och blinkade åt mig;) Vem kan motstå en sådan flört?!

Plus ngr skålar modell lite större än dom jag redan har. Har letat länge efter ngn skål som hela mitt kvällsmål får plats i;)
Sen gör det ju inget om dom är snygga oxå:)))

Har nog bara en önskan just nu och det är att bli helt frisk så jag kan TRÄNA igen!!!
Sist gång jag höll upp så här länge var i höstas när ryggen var helt fucked up, och jag känner att den blir sämre för varje dag utan träning så jag vill träna av 2 skäl. Det första för att jag älskar&saknar det enormt mkt när jag bli påtvingad att vila och andra för att jag måste för att inte ryggen ska paja igen...

Nu blir det kvällsmål i ny snygg stor skål;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar