onsdag 6 februari 2013
Dåligt med uppdatering sista dagarna...
Då var jag igång med den nya tjänsten, precis som jag anade så är det tokmkt att göra och jag kan inte planera dagen...men vad gör det när man får hoppa in och köra balance både som start & avslut på arbetsdagen för att sen fortsätta ut i gymmet;)
Idag var jag äntligen i närheten av en ICA-butik och fick fyllt på med favoritkvargen, eftersom jag varit sjukt hungrig och godissugen efter Nikehelgen så unnade jag mig även lite "godis" :)))
Galet gott med vindruvor:)))
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar