Så...då var jag frisk i bemärkelsen att jag kört igång träningen igen! Eftersom jag precis påbörjat min nya tjänst så har jag lagt om träningen lite. Kommer jobba MYCKET...inte så mkt tid för träning varje dag...så min tanke är 5x5 upplägg!
Ngr veckor framöver kommer jag köra, frontböj, bänkpress, sumomark, militärpress, chins. 3 övn per pass, varannan dag. I mån av tid så kan hända jag lägger in dips och/eller ngn annan övning.
Jag kommer även fortsätta med mina klasser och det viktigaste av allt min rehabträning, men den kör jag antingen i samband eller utöver styrkan!
Just nu sitter jag på tåget hem för att fira sötaste brorsdotter som fyller 2 år💕
Ha en trevlig helg alla underbara människor:) 😊
lördag 23 februari 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar