Helgen har varit fylld av massa träning, en del bra klasser, andra mindre bra, ngn helt oinspirerande och en klass som var sjukt jäkla rolig!!!
Ruffie ägde hela min upplevelse, har länge velat och tänkt testa detta pass och nu var det äntligen läge;)
Rolig, jobbig parträning med endast kroppsvikt som "hjälpmedel/verktyg". Har fått mig ngr rejäla blåmärke, precis som på den gamla goda taekwondotiden;)
Trots denna träningsyra & glädje så kände jag mitt upp i alltihop att jag saknade styrketräningen?!? Jag som för bara ngr år sedan avskydde styrketräning, fann endast löpning tråkigare...
Började ju endast med styrketräningen för att stärka min rygg, den är ju inte bra och kommer aldrig att bli helt hundra, men jag vågar inte ens tänka på hur illa den kunde varit om jag inte tränat:/
Även min klasser BB&BC ligger mig självklart varmt om hjärtat och jag tycker det är roligt att slinka in på ngn boxklass eller liknande så vill jag verkligen inte vara utan min styrka!!!!
Mitt enda råd är att om man vill gymma men är osäker: skaffa en PT, det är väl investerade pengar!!!
Allover så har det varit en bra helg, jag har ätit god mat, en hel del godis, svettats som en gris, hinkat vatten, shoppat träningskläder... Men det är svårt att slå känslan att vara hemma och få sträcka ut mig i min ljuvliga säng!!!
Livet känns helt enkelt jäkligt bra just nu;)
Sov så gott!
söndag 3 februari 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar