Eftersom det var helt omöjligt att få tag på vikarie och jag kände mig bättre än förra veckan så körde jag mina klasser som vanligt!
O vilken känsla, fick rysningar på balancen och även om jag lättare än vanligt blev väldigt andfådd, så gick det bättre än väntat.
Combaten däremot var tung väldigt tung, men fick världens bästa respons efteråt!
"Har du verkligen varit sjuk? Det märktes definitivt inte som du körde på"
Men den allra bästa feedbacken var när en deltagare frågade om jag håller på med "riktig" kampsport, och om jag tävlat, för hon tyckte tekniken och stilen såg så bra o äkta ut:)))
Känslan av sådan feedback är mer eller mindre obeskrivbar! Stolt som en tupp struttade jag hem & längtan efter att få träna igen efter förkylningen är tillfälligt lindrad;)
Imorgon hoppas jag att jag kan få till ett pass i gymmet för att känna & klämma på vikterna!!!
måndag 18 februari 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar