fredag 1 mars 2013

Vart tar tiden vägen?

Då var det dax för klippning igen, kändes som om det var bara ngn vecka sen jag var där sist, förutom när jag ska fixa frissan då känner jag att det är dax!!!

Sist gång så valde jag att bara toppa lite, för att jag funderar på att spara ut håret.

Meeeen jag är så osäker, ena stunden vill jag ha tillbaka min "tuppkam" det är ju JAG på ngt sätt, i nästa stund så vill jag göra ngt annat... Hmm, förslag? Tips? Råd? Om det finns ngn som har facit, please give me;)

På tal om att tiden går fort... 4:e veckan på nya jobbet o jag känner mig mer o mer som en nybörjare, ska det inte va tvärtom?!? Haha, skämt åsido, det är ju väldigt mkt att lära sig så här i början, inte optimalt för en person som mig som vill kunna o veta allt direkt;)

Har iaf fullt upp och har bestämt mig för att viga hela helgen åt träning o matlagning, en kvartal ska oxå hinnas med... Plus lite socialt umgänge, men det ska spenderas på gymmet, banne mig bästa sättet att optimera tiden med vännerna:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar