tisdag 26 mars 2013

Öka, öka, öka:)

Vissa pass går nästan läskigt bra nu?!:)
Jag och Mia är väldigt jämnstarka men ändå på olika sätt;)
Armen känns bättre men inte helt bra, får se vad utlåtandet blir på torsdag.

Idag var fokus på ben, ben, ben!! Tungt som tusan men jäklar vad bra det kändes, vi la på massa vikt på flera övningar, körde rörlighet & stretch innan & efter så det blev ett långt pass, men det var det helt klart värt:)

Helt slut efteråt men redan nu sugen på att köra igen...imorgon blir det dock fokus på kondition (läs löpning), rörlighet & stretch... Laddar mentalt redan nu, vill ju LYFTA tungt men ska vara klok som en bok och lyssna på kroppen och naprapaten:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar