Är det inte ryggen som krånglar så finns det ngn annan kroppsdel som ska bråka:(
Har dom sista veckorna haft problem med en arm som domnar bort och gör ont.
Fick en massagebehandling förra veckan och naprapatbehandling igår. Är kort/spänd i bröstmuskeln. Så ingen träning för överkropp på ngr dagar, ev ska jag få smyga igång den träningen på tors/fre igen. Som tur är så kan jag ju träna ben, rumpa & mage;)
Löpband, cykel & crosstrainer är oxå tillåtet! Jag ska nog överleva;)
Kommer och ska fokusera mkt på stretch och kan även fortsätta med rörlighetsträningen.
Nu väntar en heldag i utbildningens tecken...tror jag ska slå till med en celsius, det är ju tisdag (värsta dagen för mig) dricker ju inte kaffe men är i stort behov av koffein, är ju ovant att sitta still och lyssna en hel dag;)
tisdag 26 mars 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar