Jezzzzzus vilket träningspass jag fick till idag. Hade stämt träff med Mia och var sjukt laddad, hällde i mig en dos craze på vägen ner till exclusive och jösses vad bra det gick:)))
Bröst&mage stod på schemat och vi hade bestämt att köra bänkpress när man väl har möjlighet till passning!
Men vi började med sned hantelpress, då Mia tyckte det såg för lätt ut så var det ju bara att öka, sista 2 seten blev det 22.5kg!!! Det är vikterna som ligger på UNDRE raden;)))) Har alltid känts som dom riktigt "tunga" vikterna är där;) Haha!
Fortsatte att öka i bänkpressen 2 set med 50 kg, men det var tungt dom sista repsen;)
Sist o minst... Hantelflies, 12,5?!? Vad hände egentligen?!? Sjukt roligt att få känna sådan glädje i träningen och få öka såpass mkt under samma pass!
Vi körde på tufft med mage & lite fler bröstövningar sen var det raka spåret hem för käk & packa väskan för morgondagen:)
tisdag 5 mars 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Good job!
SvaraRaderaKramar
Tack:)
SvaraRaderaKram