Hade ju tänkt köra ett upplägg som är mer styrkebetonat, 5 övn x 5 set, varannan dag. Tyvärr kände jag att jag tappade motivationen litegrann, saknade att få gå till gymmet varje dag!
Så jag lägger om det igen, märker jag att jag inte hinner träna styrka 5-6 dagar per vecka så kommer jag träna längre de dagar jag väl är på gymmet o splitta axel, armpasset på övriga dagar då jag har dom större muskelgrupperna.
Idag hade jag och fina Mia bestämt att köra ihop, rygg & axlar stod på hennes schema, och det funkade fint för mig oxå.
Riktigt bra pass, jag fick lite tänkapåtips i en pushdownövning, och jag kunde tipsa Mia om passning i chins som jag haft nytta av i min egen strävan i chinsträningen.
Det kommer bli många pass tillsammans framöver om vi bara kan synka våra tider:)
Ser fram emot nästa tillfälle, och träningsvärken som jag lär få imorgon och övermorgon!!!
söndag 3 mars 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar