torsdag 28 mars 2013

Godkänd att köra dock inte kötta på ännu;)

Då har "doktor" naprapat gett klartecken att köra igång överkroppsträningen igen:)

Var allt lite svårt att hålla igen, men kommer troligen känna inatt om det var bra eller dåligt för mig.

Idag fick jag förutom elbehandling även ultraljud och såklart bearbetning av muskel med allt annat än skön massage:/
Men det ska ju göra gott efteråt!
Men behandlingen lämnar lite spår...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar