Ok om det är syndigt att träna tungt och mkt och länge så är jag syndig som tusan!
Igår körde jag armar (sj för första ggr på länge då min vapendragare vårdade bakrus;)
Supersetade och fick en djävulsk go pump, men inatt så var det värre i armen igen:(
Varför kan jag inte bara få vara hel & skadefri? Ryggen kommer ju aldrig att "läka" det har jag ju lärt mig acceptera och träna utefter, men när den äntligen hålls i schack så hade det vart väldigt trevligt om andra kroppsdelar kunde samarbeta mera;)
Jaja, jag ska inte klaga, det kunde vart värre och jag får/kan/vill träna, meeeeen jag VILL träna tungt, hårt & mkt, inte bara rehab & prehab....
Nu blir det iaf ett pass med Miafia på E, sen drar vi vidare och avslutar påskhelgen med en BB-klass på odinsgatan!
Tjing:)
måndag 1 april 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar