fredag 5 april 2013

Måste ha mat snart!!!

Hade tänkt hinna så mkt idag, men tiden vill aldrig riktigt räcka till:/

Fyller ju år idag...41?!? Inte så mkt att fira, men vissa nära & kära envisas med att gratta, vissa mer än andra, ibland finner jag det konstigt att en del människor försvinner från en liv och man vet inte varför:( Saknar faktiskt en person lite mer än personen kanske förtjänar...
Min "nyfunna" träningspartner gjorde dock min dag i grattisväg, haha tack Mia du är för söt:)

Jaja, var ju inte det jag skulle prata om;)
Är ledig idag och hade tänkt göra såååå mkt innan det var dax för klippning, hann dock inte hälften och bara ett snabb, men gjorde det jäkligt effektivt pass på gymmet Just nu känner jag mig lite låg, men har knappt hunnit äta idag, så måste ha mat, men skulle ju ha handlat... Jaja, jag får göra det när jag kommer hem, hann trots allt med ett tidigare tåg än beräknat:) Helgen kommer gå i träningens tecken som vanligt, men imorgon blir det nog inte så mkt styrketräning då NW har konvent på backaplan.

Jobbigt att handla hungrig bara, kanhända det slinker ner lite mer onyttigheter då, meeeeen jag fyller ju ändå bara en gång om året så har ju en fullt godtagbar ursäkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar