måndag 8 april 2013

Energi!!!

Ibland undrar jag var all energi kommer ifrån, har ju känt mig ganska låg o trött hela helgen. Bävade lite inför kvällens BB-pass eftersom benen är stumma efter gårdagens mastodontpass.

Men ojoj vilken energi jag hade idag, vi körde bröst efter BB:n och jag ville inte sluta, kände tom för att ställa mig på bandet och springa?!? Men stumheten och att vi ändå tränat i över 2 timmar fick mig att gå hem, är ju en dag imorgon oxå;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar