fredag 26 april 2013

Jobbar, äter, tränar, sover & ett annat besök hos naprapaten!!

Mkt i livet kretsar runt jobbet just nu, inte för att jag klagar för jag stortrivs men vissa saker blir ju bortprioriterade...

Är iaf iväg till tjocka feta släkten:) Oj vad jag kommer att frossa både i mat, godis och kärlek till den lilla busungen:) Långhelg is da shit, fast jag har blivit väckt tidigare än jag normalt brukar går upp, besvarat lite mail o planerar schema på tåget:/

Har inte tränat så mkt sista vecka då ett litet ryggskott uppenbarades under måndagens BB-klass?!? Där av alla ställen, jaja, upphör aldrig att förvånas;)

Naprapaten har iaf tittat, klämt, och manipulerat både arm & rygg, fått en tid till ortoped för armen. Så idag blev det "hemmaträning" i form av rörelse & pinnövningar plus strecht, har med kläder och skor för långpromenad så hoppas på toppenväder i helgen;)

Stora frågan är om jag ska ägna resten av resan till att jobba eller sova;)

You will never know;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar