onsdag 1 maj 2013

Kondis, att ha eller inte ha?!?;)

Har nog aldrig känt att jag har sämre kondition än vad jag har just nu!!!
Har ju inga fasta BC-klasser för tillfället och har inte sprungit eller kört ngn specifik konditionsträning på ca 2 månader.

Har fokuserat på rehab/prehab och styrketräning, plus jobbet då såklart...

Men idag kom jag mig iaf ut på en hyfsad tidig PW:) Och jag vet ju att så fort jag sätter igång så kommer resultaten visa sig ganska så snabbt, fördel och nackdel det där med kondition...en färskvara som behöver underhållas regelbundet;)

Nu är det iaf dax för dagens höjdpunkt, styrketräning med Mia på exclusive. Jag vet oxå att idag kommer det smidas busigare planer än på länge;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar