Har nog aldrig känt att jag har sämre kondition än vad jag har just nu!!!
Har ju inga fasta BC-klasser för tillfället och har inte sprungit eller kört ngn specifik konditionsträning på ca 2 månader.
Har fokuserat på rehab/prehab och styrketräning, plus jobbet då såklart...
Men idag kom jag mig iaf ut på en hyfsad tidig PW:) Och jag vet ju att så fort jag sätter igång så kommer resultaten visa sig ganska så snabbt, fördel och nackdel det där med kondition...en färskvara som behöver underhållas regelbundet;)
Nu är det iaf dax för dagens höjdpunkt, styrketräning med Mia på exclusive. Jag vet oxå att idag kommer det smidas busigare planer än på länge;)
onsdag 1 maj 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar