lördag 18 maj 2013

Dagens träning!!!

Behöver jag säga att jag älskar värme, sommar & sol!!! 

Dagens träning har bestått i att jaga lillan, muta, hota, skratta, busa och vara klätterställning;)

Detta görs ju mer än gärna, finns inte ord för hur mkt jag älskar min lilla brorsdotter:)

Hann även med en långpromenad med bror och en supersnabb vilostund i solstolen, under tiden hade svägerskan gjort jättegoda, nyttiga morotsmuffins och jag kan lova att påfyllning behövdes;)
 
Saknar redan lillan, men ska bli skönt att somna/vakna i min egen säng inatt. 

Imorgon kommer allt vara som vanligt igen, träning, matlådetillverkning och skvaller med bästa Mia;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar