Dagens träning har bestått i att jaga lillan, muta, hota, skratta, busa och vara klätterställning;)
Detta görs ju mer än gärna, finns inte ord för hur mkt jag älskar min lilla brorsdotter:)
Hann även med en långpromenad med bror och en supersnabb vilostund i solstolen, under tiden hade svägerskan gjort jättegoda, nyttiga morotsmuffins och jag kan lova att påfyllning behövdes;)
Saknar redan lillan, men ska bli skönt att somna/vakna i min egen säng inatt.
Imorgon kommer allt vara som vanligt igen, träning, matlådetillverkning och skvaller med bästa Mia;)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar