Röstresurserna blev lite bättre under dagen men nu tror jag snuvan är på gång:( Fortfarande hes som bara den! Blä avskyr att vara sjuk och avskyr speciellt mkt att inte få träna som planerat...
På tal om planer så kommer en stor förändring att ske inom kort:) Får nypa mig själv i armen för att förstå att det är sant... Mer om detta senare;)

ohh spännande med förändringar ;)
SvaraRadera