onsdag 22 maj 2013

Bubblar av förväntan och rösten är borta!!!

Helt plötsligt i måndags kväll så kändes det tokigt i halsen som om en förkylningen var på gång:( Hände dock inte så mkt förrän i morses då jag skulle svara i telefonen och upptäckte att inte kunde prata, det blev knappt ett kraxande:/ Rösten var mer eller mindre borta?!?  
Röstresurserna blev lite bättre under dagen men nu tror jag snuvan är på gång:( Fortfarande hes som bara den!   Blä avskyr att vara sjuk och avskyr speciellt mkt att inte få träna som planerat...

På tal om planer så kommer en stor förändring att ske inom kort:) Får nypa mig själv i armen för att förstå att det är sant... Mer om detta senare;)

1 kommentar: