onsdag 29 maj 2013

Snart nytt utmanande äventyr:)

Just nu tycker jag tiden går långsamt, men så är det väl ofta när man väntar på ngt;) Jag kan nu "avslöja" att det jag väntar på är att få påbörja min nya tjänst. 

Jag har ju ganska nyligen påbörjat en ny anställning, men min magkänsla och nyfikenhet gjorde att jag inte kunde avböja detta erbjudande. Den 10 juni börjar jag jobba på MMsports!!!

Passande som hand i handske? JAAAAA skulle jag vilja skrika ut!!! Känns fortfarande overkligt men nu börjar det sjunka in, tänk att dom ville ha just mig av alla sökande:) 

Var ju där och minglade på eventet i lördags och fick hälsat på både ägarna, VD och rikstäckande butikschef och jag måste säga att jag känner mig oerhört välkommen:) 

För ca 10 år sen fick jag ju arbete på MQ vilket kändes som mitt absoluta drömjobb, fokuset har ju ändrats lite genom åren, så att få återgå till butik känns helrätt men att nu få jobba med kosttillskott och ngr av mina favoritmärken vad gäller träningskläder, ja bättre än så här känns det inte som det kan bli:)))) 

Skulle vara att bli frisk igen så att jag kan återuppta träningen igen!!! Men jag är snart där oxå:) Den som väntar på ngt gott...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar