Är fruktansvärt dålig på att uppdatera nuförtiden... Tråkigt men när det kommer till att dokumentera saker som händer till att uppleva själva händelsen så är ju prioriteringen väldigt lätt;)
Idag är jag iaf ledig och på väg till familjen och gullungen Bibbi, ska bara mellanlanda i Uddevalla för ett besök hos bästa frisören:)
Träningen går från klarhet till klarhet och om ngr veckor är det dax att ändra på nuvarande upplägg. Har varit stark och ökat i flera övningar trots en arm/axel som bråkat lite med mig. Den verkar iaf vara på bättringsvägen, hoppas det håller i sig!
Idag fick jag klara mig utan min partner in crime Mia, fick trots detta till ett bra, svettigt axel/magpass, imorgon är det planerat för vila, men bror har bokat in mig på en låååångpromenad och jag har med "utrustning" för ev löpning:O
Får väl se om det blir av, men har lite av en favoritrunda för backintevaller i hällevadsholm;) Det trodde jag aldrig att jag skulle höra mig själv uttala för bara ngr års sen!!!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar