Har tillbringat dagen på MM:s event rep-power, så mkt muskler så många ansiktsuttryck så mkt vilja & kämparglöd!!! Blir alltid lika imponerad när folk bränner av en 20-30 chins och uppemot 40-50 dips MED extra vikt i ETT enda set!!!!! Förutom tävlingen då var det mingel, grillbuffe & bra erbjudande. Som grädde på moset så fick jag mig en mkt trevlig goodiebag hem😊
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar