lördag 25 maj 2013

Se men inte röra...

Kan man inte träna så kan man alltid kolla på när andra "tränar" 
Har tillbringat dagen på MM:s event rep-power, så mkt muskler så många ansiktsuttryck så mkt vilja & kämparglöd!!! Blir alltid lika imponerad när folk bränner av en 20-30 chins och uppemot 40-50 dips MED extra vikt i ETT enda set!!!!! Förutom tävlingen då var det mingel, grillbuffe & bra erbjudande. Som grädde på moset så fick jag mig en mkt trevlig goodiebag hem😊

Snart, snart så kommer detta bli min "vardag"😉 Känns helt overkligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar