1/6 körde vi äntligen återigen igång med 5-splitprogram (älskar att få kötta på mer specifikt för varje muskelgrupp)
I måndags var det då dax för ben och värken som har satt sig i mina muskler är helt galen, rör mig som den gamla tant jag är och även eller trots att jag gnäller över det, så fullkomligt älskar jag den här känslan:)))
Säger som min vapendragare sa idag, det bästa med dig/oss är att vi är så himla flexibla:) Vi skulle inte ha tränat ihop idag då Mia egentligen skulle haft klass, men helt plötsligt så blev hon lös o ledig och vi lyckades få till ett bröstpass på Örgryte gymmet!
Just nu försöker jag dock få min hjärna att förstå allt om beta-alanine, isolate, glutamin, l-leucine mm mm mm
Hoppas det inte blir skriftligt prov på måndag;)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar