onsdag 19 juni 2013

Fördel MM

Måste säga att även om det är en värdslig sak så är en stor fördel med att jobba på MM är att absolut ingen lägger sig i vad jag har i lunchmatlådan!!!!

Jag behöver inte förklara, försvara, argumentera osv utan om ngn säger ngt så är det tips eller jämförelse av intresse för/av vilken ev diet man går på....

JAG GILLAR'T så j-a mkt!!! Mat är bränsle för kroppen för att orka lyfta skroten på gymmet! Jag älskar folk som förstår och lever efter den filosofin;) 


2 kommentarer:

  1. haha jag förstår dig!! Får oxå höra såna kommentarer ofta "ska du inte ha mer potatis än sådär?" "äter du bara kesella som mellanmål?" ja de finns ju alla möjliga sorter ;)

    Hoppas du trivs på nya jobbet, grattis igen! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Lina:)

    Känns som jag "hittat hem", helt underbart:)

    SvaraRadera