Känslan att åka till jobbet UTAN träningsväskan i släptåg?!? Kände mig naken, som om jag glömt ngt viktigt hemma;) Typ kläder, eller ngn kroppsdel!!!
Men överlevde dagen med hjälp Av en fd kollega, vi hade bestämt träff på järntorget, tog en räkmacka på phillies etage, bland dom godaste räkmackor jag ätit ngnsin:) Ganska udda ställe med väldig blandad inredning & stil, men mysigt, trevligt & som sagt sjukt god mat!
Vi fortsatte skvallret med en tur genom slottsskogen, (så lite "motion" fick jag) Nu är jag jag i säng innan kl 23?! Hmm, som sagt ovanlig men mysig dag:)
Imorgon blir det träning igen så ordningen kommer att vara återställd;) Skönt då slipper jag känna mig förvirrad;)
Sov gott!
onsdag 17 april 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar