Herregud, borde ha lärt mig vid det här laget!!! Man ska va försiktig med vad man önskar sig;) Eller så var jag bara överladdad?!?;)
Fick iaf min önskan igenom & körde mitt "gamla" benpass, men efter 4 timmar på gymmet varav minst 2,5 timme träning så mår jag sisådär just nu:/
Vi börjar och slutar ju alltid med stretch & rörlighetsträning, men idag körde vi förutom ben lite axlar, mage oxå.
Är galet hungrig, så mat kommer sitta som en smäck när jag kommer hem. Ska även "unna" mig en musclemaxx som efterrätt. Idag om ngn dag borde jag vara väl värd det;)
söndag 7 april 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar