Varit sliten i både kropp&knopp:/ Tyvärr satt gårdagens låga känsla oxå kvar när jag vakande imorse...inte bra alls...
NW hade stort konvent på backaplan och jag kände mig sådär sugen....men det visade sig vara precis det jag behövde:)
Hade inte bokat mig på så många klasser som jag ofta gör när jag är på konvent, men även det visade sig vara helt perfekt!!!
Började dagen med en föreläsning med en grymt stark tjej Heidi Andersson, sen massa mingel med både gamla & nya kollegor, en BC klass, snabb dusch och sen en stund i massagestol i gott sällskap med en likasinnad kollega & avslutade konventet på bästa sätt med en BB-klass.
Många ggr har jag stressat runt för att hinna med alla klasser men denna dagen kändes helt lagom med träning & mingel, hade ev kunnat tänka mig ngn mer föreläsning men hade alldeles för trevligt med skvallerprat och mingel bland träningsgalna vänner & kollegor!
Kvällen avslutades dock på Leonardo Tapas & Lounge, har ni inte varit där ännu, åk dit och käka, ljuvligt gott:)
söndag 7 april 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar