söndag 13 januari 2013

Ökade igen!!

Sa ju förra veckan att jag fegade lite när jag la på vikt i dipsen...
Idag körde jag dom 2 sista seten med 10 kg extra!!! Gjorde 7+8!!! Wohoo😃

Sen blev det ett tungt armpass, superseta biceps+triceps, har lite svårt att lyfta armarna nu... Får bli ett kort inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar