Sa ju förra veckan att jag fegade lite när jag la på vikt i dipsen...
Idag körde jag dom 2 sista seten med 10 kg extra!!! Gjorde 7+8!!! Wohoo😃
Sen blev det ett tungt armpass, superseta biceps+triceps, har lite svårt att lyfta armarna nu... Får bli ett kort inlägg ;)
söndag 13 januari 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar