söndag 20 januari 2013

Helt utpumpad efter att ha pumpat biceps+triceps:)


Är ju inne i en TUNG period i styrketräningen nu, och idag var det armar på schemat...2:a ggr jag körde detta upplägg så tungt och har fått till ett pass & upplägg som jag är mkt nöjd med, har aldrig känt mig så trött efter ett armpass som jag gjort dessa 2 söndagar:) Härligt att kunna ta ut sig såpass mkt även på dessa små muskelgrupper:)



Var ganska matt när jag kom hem så det var bara att fixa käk, insåg att tallriken skulle bli för liten så rotade fram en "liten" skål, beväpnade mig med en sked och jesus så gott det var att få bli mätt och tillföra kroppen energi igen!!!



Brukar köpa mina tillskott på MMsports, men besökte gymgrossisten häromdagen och införskaffade ett av dom godaste BCAA jag någonsin har druckit, deras Star Nutrition, water melon:P Mumma!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar