måndag 7 januari 2013

Premiärnerver...


Var längesen jag var så nervös som jag vart HELA dagen idag... Alltid lite pirrigt att komma till ett nytt ställe men nu ska ju jag "äga" dessa 2 klasser, det är JAG som ska skapa fitnessmagi så att deltagarna vill komma tillbaka vecka efter vecka efter vecka till MINA klasser.

På Nordic Wellness är det ju ett enormt tryck på klasserna, dom är ofta fullbokade flera dagar innan osv, så det är ju lätt att välja bort eller välja till en speciell instruktör eller klass efter plats och tid oxå såklart.

Min första klass var på Odinsgatan 17.30 (snacka om primetime) och nervositeten släppte ju såklart musiken började flöda ur högtalarna, denna klass hade jag ju tjuvstartat med att vicka förra veckan på Almedal oxå, så kände mig trygg i koregrafin och coachningen. Fick en del glada tillrop efter klassen så det kändes som att deltagarna var nöjda, jag var kanonnöjd att dagen äntligen var här för att få köra igång vårschemat:)



Dagens andra klass var BC i Örgryte 200 meter från mitt hem, underbar känsla att kunna gå hem på ett par minuter bara :)
Detta är en väldigt, väldigt sen klass så tror att jag kommer få jobba en hel del för att få upp deltagarantalet, men det var iaf  9 eller kanske 10 pers för en sal som rymmer 20 pers, så det var ändå helt ok:)
Var mest nervös för denna klass, men det gick kanonbra, fyinihelvete vad roligt det är att instruera combat!!!

En deltagare kom fram direkt efter klassen helt andfådd o frågade om det var jag som skulle ha denna klassen i vår och när jag svarade ja fick jag ett stort leende och ett "vad roligt ses nästa vecka":)
En annan tjej sa att "vad jobbigt det var, men sååå roligt och vilken energi du har....nästa vecka ska jag ta med min pojkvän oxå" asså, det går inte att få så mkt bättre betyg än så;)))

Mkt glad, mkt trött, mkt lycklig tjej som längtar till nästa måndag igen;)






Stort tack Camilla för moraliskt stöd och hjälp med fotona:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar