torsdag 3 januari 2013

Smygpremiär:)

På måndag så börjar nya vårschemat på Nordic Wellness alla gym i stan, och jag kommer att befinna mig på 2 av dem som instruktör, (risken finns att jag kommer besöka flera olika för egen träning:)

Men idag hade jag en lite smygpremiär på Almedal, vickade en BB-klass, var längesen jag var så nervös...har ju inte haft klass på ca 1,5 månad och har inte heller kunnat öva in klasserna förrän med start för ngn vecka sen...men när jag väl satt igång musiken så var det som det var igår, var säkert lite ringrostig i coachningen, jag tycker det lätt kan bli så när det är ny release, nytt gym, nya deltagare osv...
Gjorde iaf inget fatalt misstag:) Känns underbart att vara igång igen:))))

Innan jag drog iväg till gymmet så tänkte jag bara kolla lite fort hur många chins jag hade i mig idag och drog iväg 6 st!!!! Blev så jäkla peppad så tänkte jag får kolla hur många pullups det blir och drog iväg 7 st!!!!

Till saken hör ju att jag inte räknar dessa på riktigt riktigt...först när jag är på gymmet så blir det verklighet i mina ögon;) Så nu får det bli upp till bevis nästa ryggpass om jag kommer slå ngt PB eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar