fredag 11 januari 2013

Proteinmorotskaka...


Idag körde jag en BC-klass för ett gäng ungdomar i årskurs 9, kan säga att det både var det mest roliga & frustrerande jag gjort i passväg...Hade ställt in mig redan från början att det skulle kräva mer av mig som coach... Och ja det kan man väl säga, men roligt att ryta i och säga till på skarpen...TYST i klassen nu är det jag som bestämmer och ni ska göra exakt som jag säger och gör!!! Hahaha! Dom verkade iaf trötta och glada när dom gick och läraren var helnöjd;)

Har exprimenterat med ett recept på morotskaka, ni som känner mig vet ju att det e min favvokaka, kommer lägga upp receptet när jag får den riktigt bra.... Var inte helt nöjd idag... Stod att den skulle vara i ugnen i 30 min tog ut den efter 20 och då hade den stått inne för länge:/ Fortsättning följer....;)



1 kommentar:

  1. Haha det låter jobbigt tycker jag!! Men det löste du säkert toppenbra! Hade inte jag gjort, haha ;)

    Och ja skriv gärna receptet sen, älskar oxå morotskaka! Speciellt med ananas i, muuums!!

    SvaraRadera