tisdag 15 januari 2013
Idag var 6:an nära;)
Har kört väldigt mkt klasser sista tiden, 3 st bara igår och 1 idag, och även känt mig lite sliten sen armpasset i söndags, men kände ändå att jag ville köra mitt ryggpass idag...Och trots allt detta så var 6:e repetetionen vääääääldigt nära, men eftersom jag inte kom över med hakan så räknar jag den inte;)
Jag pratar såklart om CHINS!!! Men ökade på sätt & vis ändå, jag körde 23 st delat på 5 set och ALLA var med pronerat grepp, sen är de ju inte strika som i tävlingchins, men upp kommer jag ju;)
(Förra ryggpasset var det ju både pronerat & supinerat grepp)
Var förvånasvärt fräsch efter passet så kände nästan för att springa, men eftersom kl var mkt och jag ska ha 2 klasser imorgon oxå så fick jag vara nöjd och begav mig hemåt.
På torsdag blir det vilodag, eller vilodag som i att jag ska fokusera än mer på min rehabträning, jag lägger in en del övn i mina ordinarie program så jag inte ska bli så sjukt uttråkad, men en eller två dagar i veckan kör jag lite mer betonat på rehab. (alltså fler övn på samma gång)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar