tisdag 15 januari 2013

Fyndat!!!

Halva reapriset på accent:)))
På väg hem från att ha vickat BB på backaplan så kikade jag in på accent.

Använder i princip bara träningsväskan eller ngn partyväska ngn gång ibland men har ingen bra väska som jag får plats med en A4-mapp (måste ju ha med betyg/intyg när jag går på intervjuer)
Hittade en Björn Borg väska, ett par örhängen och varma inneskor...
Allt för 188 kr när jag ska betala så visar det sig att jag har 100 kr i bonus, tackar jag för, så jag fick punga ut med 88 spänn!!! Heeeeelt ok😉👍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar