torsdag 24 januari 2013

Om jag får chansen att välja?!?

Har jag tur eller otur...beror väl på hur man ser det... Men OM jag får chansen att välja, hur tusan ska jag veta att jag gör rätt val?!?

Det vet man ju aldrig förrän efteråt och det finns ju fördelar och nackdelar med det mesta....

Jaja, jag är inte där än, och kommer kanske inte heller komma till det läget...

Men det är många tankar och funderingar just nu...för att inte tala om känslor, vad säger magkänslan till mig?!?

Så mkt kan jag iaf säga just nu att ett nytt skede är på väg att ta form i mitt liv!
Fortsättning följer....

2 kommentarer:

  1. Låter väldigt spännande! När du känner dej redo att dela med dej så väntar jag nyfiket här ;) haha..

    SvaraRadera
  2. Lovar att berätta Lina så snart det är läge att dela med mig;)

    SvaraRadera