måndag 24 september 2012

Body Combat!!!

Idag stod det Body Combat på schemat:) Jag har sagt det förut...säger det igen!!! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN COMBAT!!!! Energin som uppstår under klassen, man är helt slut, men ändå så kör man på så man nästan kräks, det är kärlek det;)

Har hört en del personer säga att combat det är väl inte så jobbigt, tycker inte jag känner mig så trött av det??????

Mina frågor blir då: tar du verkligen ut alla rörelser, tänker du på tekniken, jobbar du med hela kroppen, tar du i från tåååååårna;) Skämt åtsido om man gör allt tekniskt korrekt, ger järnet så kommer man att bli TRÖTT!!!

Ser så många personer både i gymmet och på klasser som bara är där, dom gör ju inget? Det är ju helt upp till dessa personer men vill man ha resultat så måste det svida&bränna i musklerna, pulsen måste upp och svetten ska helst rinna över hela kroppen:)
Men det är min åsikt!!! Det är min kärlek som jag ger till mig själv när jag befinner mig i gymmet.
Sen den där känslan som man kan få efteråt, snurrig i skallen, lite lätt illamående, då vet man att man gett allt man kan...lite läskig men ändå ganska härlig:)

Jag ska ju som en del av er vet kliva på ett träningsprogram som Madde komponerat ihop, imorgon står det löpning och balance på schemat...O jag är ju verkligen ingen löpartjej, men ska göra som coachen säger så idag gick jag en runda för "mäta" upp 5 km, ska alltså försöka mig på att springa denna distans utomhus...
Det kommer att bli en plan/platt runda, kommer få min beskärda del av backar, intervaller och annat smått & gott som Madde hittat på;)

Hade tänkt springa på FM för att sen på kvällen få min belöning i form av Body Balance som är min andra kärlek vad gäller gruppträning:)

Tycker att dom lyckats väldigt bra med båda dessa releaser BC 53 & BB 58:)

Skulle vart på en mätning idag men det blev flyttat till imorgon så mer om detta då...
Kommer ha fullt upp, får ju inte glömma av all mat som ska intas oxå;) Sitter just nu och funderar på när jag ska inta mitt sista mål för dagen idag, kvarg&yoghurt med lite funlight...att ngn såpass nyttigt kan vara såååå gott, bästa på hela dagen...nästan...middagen brukar sitta ganska fint oxå...haha
En annan kärlek i livet, eller ska jag säga passion... MAT!!!!





2 kommentarer:

  1. Håller helt med dej! Ja fattar verkligen inte hur man kan komma ut ifrån ett bodycombat pass och INTE vara helt slut ;) Verkligen en av de roligaste träningsformerna som finns, älskar det!
    Lycka till med löpningen, klarar du fint de e jag säker på!
    Vad har du för yoghurt till kesellan? och hur mycket? Alltid tacksamt med lite tips, ja kör bara på kesella, funlight och vatten för det mesta...

    SvaraRadera
  2. Just nu använder jag 0,5% naturell, lika delar yoghurt som kvarg, en skvätt saft...slurp:)

    SvaraRadera