Känns som oavsett om jag är vaken eller sover så kretsar tankarna kring jobbet...
Men jag TRIVS med livet:)))
Hinner inte hälften av sakerna jag planerat/tänkt/lagt in i kalendern, men en sak som inte får slarvas med eller glömmas bort det är TRÄNINGEN!!!
Och det går bra nu!!!:)))
Jag & Mia har verkligen hittat varann och har tidsmässigt fått ihop dom flesta passen, inte helt lätt när vi båda jobbar mkt och kör klasser på olika dagar och anläggningar, men med vilja o lite trixande så löser man ju det mesta;)
Idag körde vi rygg, o vi märker båda att vi ökar litegrann mer eller mindre pass efter pass. Känslan som uppstår efter ett bra pass är svårt att slå:)
Imorgon ska vi köra bröst som på sista tiden blivit ngt av ett favoritpass, men det är ju inte så konstigt, det är ju lätt att gilla läget när det går bra;)
onsdag 20 mars 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

När får jag komma och träna med dig? :) Ser fram emot att få höra allt om nya jobbet.
SvaraRaderaPrecis när helst det passar dig Madde:)
SvaraRaderaJag hör av mig när jag är i stan! :)
SvaraRaderaJaaaa, gör det:)
SvaraRadera